תפריט סגור

פעילות גופנית: למה זה טוב?

כמה פעמים החלטתם שאתם רוצים להתחיל להתאמן, לאכול בריא ולהרגיש טוב יותר אבל משום מה זה לא ממש יצא לפועל?

לא צריך להיות רופא או מאמן כדי לדעת שפעילות גופנית סדירה, חשובה מאד לבריאות שלנו, אבל למרות זאת הרבה פעמים אנחנו מתקשים להתחיל ואם התחלנו קשה לנו מאד להתמיד ולהכניס את זה לשיגרה שלנו למרות שאנו מודעים לחלק גדול מהתועלות הרבות שיש לפעילות הגופנית. החל משיפור מצב הרוח, ירידה במשקל, ירידה בסיכון למחלות רבות, העלאת רמת האנרגיה שלנו ועוד.
אז היום שמחה לתת לכם כמה טיפים קטנים שיעזרו לכם להתמיד בפעילות גופנית ואפילו להתאהב בה.


1. מצאו פעילות שאתם הכי אוהבים לעשות- קחו פרמטרים שונים ותתחילו לצמצם. לדוגמה תחשבו אם אתם מעדיפים פעילות בחוץ או בחדר כושר/סטודיו, אם אתם מעדיפים פעילות לבד או בקבוצה, אם אתם אוהבים פעילות אנרגטית או דווקא שקטה ורגועה. אחרי שתצמצמו חפשו פעילויות שעונות על הפרמטרים שמצאתם ואז תתחילו להתנסות עד שתגיעו לפעילות שתעשה לכם כיף.
2. רשמו ביומן את האימונים שלכם – אם לא תסגרו זמנים קבועים ביומן תמיד תמצאו תירוץ למה היום אי אפשר. ברגע שאנחנו מתרגלים שהשעה הזו סגורה ביומן, לא נקבע דברים אחרים ויש סיכוי גבוה מאד שגם נלך להתאמן
3. קבעו יעדים הגיוניים – אל תצאו מנקודת הנחה שאם אין לכם 4 פעמים בשבוע להתאמן עדיף לא להתחיל. גם שעה פעמיים בשבוע יכולה לשפר את הבריאות שלכם ולהשפיע על אורח החיים שלכם.
4. תתכוננו מראש לנקודות החולשה שלכם– הכי חשוב כדי שיהיה לכם קל להתמיד הוא להתכונן מראש לנקודות החולשה שלכם. אם אתם יודעים שאתם מאלה שמחפשים תירוצים "להבריז" מאימון, אולי עדיף חוג שמשלמים עליו מראש, כך שתדעו שכל אימון שפספסתם, שילמתם עליו. או למשל אם אתם יודעים שקשה לכם להתאמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *